MARILAH BESEDEQAH SEBELUM TERLAMBAT

"Dan infakkanlah sebahagian dari apa yang telah kami berikan kepadamu sebelum kematian datang kepada salah seorang di antara kamu; lalu dia berkata (menyesal), Wahai Tuhanku, sekiranya Engkau berkenan menunda (kematian)kedatangan ajal matiku sedikit waktu lagi, maka aku dapat bersedeqah dan aku akan termasuk orang - orang yang soleh" (Surah Al Munafiqun:10)

INGIN MENYUMBANG

Ingin menyumbang moga menjadi bekal di akhirat,
BIMB, BAITUL HUSNA BUKIT SEKILAU 06082010001642.

Moga Allah memberi lebih keberkatan kepada rezeki dan hidup kita.

ALAMAT :ANJUNG SEKILAU, JALAN BUKIT SEKILAU 2, 25200 KUANTAN, PAHANG DARUL MAKMUR.

SILA HUBUNGI TALIAN 016-2327061 ATAU 014-6080510 ATAU 016-9332779

Thursday, July 15, 2010

Majlis Bacaan Yasin & Solat Hajat

Pihak PIBG SK Bukit Sekilau dan pihak sekolah telah menganjurkan majlis bacaan yasin dan solat hajat untuk calon-calon UPSR. Tahun ini seramai 5 orang anak-anak Baitul Husna yang akan menduduki peperiksaan tersebut. Pengurus selaku penjaga anak-anak Baitul Husna telah memenuhi undangan tersebut.

Selepas solat Isyak, pengurus sempat berbual dengan YDP PIBG iaitu Tn Hj Emir tentang perkembangan anak-anak Baitul Husna. Kami semua mendoakan agar anak-anak ini akan mendapat keputusan yang cemerlang di dalam UPSR kelak.

Hari Sabtu ini, akan bermla kelas intensif Bahasa Inggeris untuk anak-anak Baitul Husna. Kelas akan berjalan selama 4 jam daripada jam 9 pagi hingga 1 petang. Diharap selepas ini mutu Bahasa Inggeris anak-anak akan meningkat.

Mulai minggu depan, Pengurus akan memulakan kelas intensif bagi pelajaran Bahasa Melayu untuk anak-anak yang akan menduduki UPSR. Aspek penulisan akan ditekankan kepada anak-anak agar mahir dalam kertas 2 UPSR kelak.

No comments:

Post a Comment